Varför är alltid söndagar tråkiga?

Idag har jag inte gjort ett skit, förutom att jag hjälpt till att städa här hemma... Jag har inte bakat, inte pluggat (vilket jag verkligen måste göra till proven som jag har efter lovet...) och jag har definitivt inte stuckit till Nova Lund. Det beror på att jag har varit lat, trött och förkyld! Dessutom har jag inte duschat idag så jag känner mig lite ofräsch (?).
Imorgon blir det en liten ''makeover'' på mig! Jadå! Jag ska klippa mig nu igen. Senaste gången jag klippte mig var nog en måndag innan jag stack till Hawaii, så det ska bli fräscht att bli klippt igen. Jag har funderat på att göra nåt med luggen men funderar fortfarande. Mitt hår betyder rätt mycket för mig förstår ni. Ni kanske tycker jag är löjlig och sånt, men visst tyck det. Men jag har alltid, alltid, haft kort hår och aldrig haft den frisyren jag velat. Men nu har jag långt hår, eller i alla fall till axlarna, riktigt fina självlockar som jag är riktigt nöjd över, och en hårfärg som inte är så vanlig, nämligen röd. Men, det börjar bli mörkare nu och börjar bli lite brunt. Jag har redan dessutom brunt hår i underhåret! Jag är glad! Jag gillar inte min röda färg så jätte mycket (det funkar ändå!) men kan vara riktigt snyggt.

Tillbaka till söndags ämnet: Varför är just söndagar alltid så tråkiga?

Nu ska jag se om jag hittar nåt skoj att göra här framför datorn. Hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0