Tisdag

Hejsan!

Hur har ni det? Jag har det dåligt jag. Har bara haft en sån här dålig dag som bara går så jätte dåligt. Och det blir inte bättre med en och en halv timmes innebandy träning och dans direkt efter det. Och skippar plugget! Jag blir lugn och avslappnad genom att plugga när jag haft en dålig dag, jag vet det låter konstigt.
Imorgon är det miljödag vilket betyder att jag börjar kl 09.00, så lite sovmorgon får vi ju, och sen slutar jag kl 14.00. Riktigt skönt ska det bli med en kort dag. Ska förmodligen hem direkt efter det och plugga. Har så mycket nu, speciellt om man varit sjuk en hel vecka...

På fredag har ju 17Again biopremiär och vilka ska se den? Jag såklart! Ska se om jag får med mig lite polare också.



Nu ska jag göra lite mat och läsa igenom lite fysik innan jag sticker till innebandyn.

Blir säkert lite blggning senare med bilder. Bara kanske!

Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0