Tårarna rinner

Jag trodde jag kunde lita på dig
Men du har ljugit för mig hela tiden
Att jag kunde lita på dig
Jag vet inte om jag någonsin kommer att kunna förlåta dig
Jag älskar dig men du är en riktig skitstövel
Du är en riktig hjärtekrossare då jag trodde du var den underbaraste

Det jag säger till mig själv är:
Vilket tur att jag inte gjorde det
De finns massor med killar där ute som letar efter en sån som jag
En som vill dela min kärlek med mig för resten av livet
Men jag älskar dig trots allt det du gjort åt mig
Jag gillar dig för du gör mig glad
Men jag vet inte om jag någonsin kommer att kunna släppa taget om dig helt

Du ljög för mig
Vi lovade varandra att inte ljuga för varan
Men ändå så gjorde du det
Tårarna rinner nerför mina kinder
Ögonen blir bara svartare och kinderna blir bara svartare
Det finns så mycket bra att säga om dig
Men det finns så mycket dåligt att säga om dig
Jag vet inte vart jag ska börja
Jag vet inte vad jag ska säga
Nu vill jag bara försvinna långt, långt bort
Långt bort och bara fundera
Eller långt bort och bara börja om på nytt
Börja om från noll

Men det värsta är att du gör mig glad medan du gjort allt detta mot mig
Egentligen vet jag inte vad jag ska känna, tycka och tänka
Men du får lova mig
Att aldrig krossa ett till tjejs hjärta på detta sättet du gjorde på mig
Att aldrig ljuga för din tjej
Att aldrig ljuga mer igen
Aldrig mer igen

Trots allt detta är du min vän och det är jag glad över
Men just nu måste jag stoppa kontakten och komma över dig
Släppa taget om dig men det kommer ta lång tid men kanske ändå inte
Släppa taget om dig

Gud vad jag hatar livet just nu!
Allt detta p.g.a en kille!

Men jag måste tänka på det att jag hade ett liv värt att leva innan jag träffade dig




En väldigt långt dikt jag skrivit och detta kommer låta konstigt men:
Tack alla för allt stöd jag fått.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0