skolan går först

Hejsan!

Hur har ni det? Jag har det gött jag, eller det tror jag (?). Jag lever ju!
Jag har en hel del plugg här hemma som väntar på mig. Skolväskan gick nog på 7 kg när jag cyklade hem med den idag... och det är nog 5 olika ämnen jag fick med mig hem. Det känns lite sorgligt och tråkigt att allt plugg kommer på en gång då man märker att det är andra saker som man ska göra och då inte hinner plugga dem dagarna man trodde. Så då måste man plugga ihjäl sig under veckan och helt enkelt vara tvungen att missa aktiviteterna.... Dansen missar jag imorgon men det gör inte så jätte mycket eftersom att det är repetition till uppvisningen som jag kommer att missa eftersom att jag är i Stocholm då... Det är lite synd eftersom att det är jag som har ''huvudrollen'' i nummret.


Men tänkte som sagt lägga upp ett litet snabbt snabbt inlägg nu så ska jag fortsätta plugga och komma tillbaka senare med en ny bakrund bland annat.


Ha det så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0