Plugg

Nu ska jag sätta mig ner och plugga tyska, franska och SO, sen blir det en riktigt tidig kväll för mig.
Gick hem extra tidigt från innebandyn idag eftersom att jag fick en enorm huvudvärk och innan jag stack hemifrån fick jag näsblod på  köpet också. Näsblod och enorm huvudvärk är ingen bra kombination när man ska träna. Det visade sig också att det blev värre så jag var tvungen att sticka hem. Vilket var lite synd eftersom att jag kommer att få träna om en hel vecka igen. Torsdag kan jag inte eftersom att jag ska vara med en kompis och jag har tyska prov dagen därpå. På söndag är det tydligen någon Lundacup och eftersom att jag inte blivit tillräckligt bra så har jag inte börjat spela på matcher ännu så jag kan inte vara med på söndag. Sen nu offrar jag dansen för plugg, men det gör inte så jätte mycket eftersom att jag ändå inte kan vara med på uppvisningen. Kommer förmodligen en sista gång nu nästa vecka.
Har nu slappat en timme sen jag kom hem hem och nu ska jag ta tag i detta eländiga pluggandet.
Men som ni kanske redan har märkt så har jag bytt bakrund för denna vecka. Det blev en jätte fin bild från Hawaii på en regnbåde som börjar precis vid strandkanten. De säger ju att regnbågen börjar på Hawaii just bara för att Hawaii ligger så långt ut. Tar fem timmar med ett flygplan som går snabbare än 1000km/h från San Francisco! Då ligger det långt ut! Jag struntar faktiskt i musiken denna vecka också eftersom att jag inte orkar hitta någon bra musik och lägga upp den och så. Jag är lat!





Ha det så hörs vi imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0