Långfredag

Hejsan!

Hur har ni det? Jag har det ledsamt jag. Och som ni förmodligen redan har förstått så gjorde min pojkvän slut i ondsdags. Det är en anledning till att jag inte bloggat men också att jag inte haft nåt internet och att jag inte har fått lånat datorn här på landet. Det kan leda till jag sitter här framför dumbomen i timmar.
Jag kom hit igår kväll och jag har inte haft för mig så jätte mycket idag. Har varit med Olivia här på landet och gråtit för mig själv. Men det finns andra killar där ute! Jag var tydligen inte den rätte för Simon. Trots att jag trodde det själv. Men vi är fortfarande kompisar!

Jag har lite bilder från dagarna som gått men lägger ner dem på måndag, har ingen sladd här på landet...

Hörs snart igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0