Hemma igen

Tjabba Tjenare!

Hur har ni det? Jag har det ganska tråkigt och tröttigt jag. Var ju som sagt ute på stan inte för så länge sen, och herregud vad många det var som var ute idag! Är det lönedag idag eller? Det var ganska skönt att komma ut i vårvädret men jag blev så stressad och trött så jag bestämde mig för att gå hem efter nån timme ute. Jaha, ute på stan hittade jag absolut ingeting. Letar efter en klänning nu som jag kan ha både vår och sommar. Jag är klänning galen!

Jaha, då kommer Simon hit snart då, och då vi ganska direkt efter det sticker ut för att hämta ut biljetterna och sätta oss framför bioduken och titta på Race To Witch Mountain som varan i en och en halv timme. Sen får jag se om det blir nån bloggning efter det, vilket jag är säker på att det blir.


Ha det!



Bjuder på en v'ldigt fin bild från Hawaii som också är min bakrund för tillfället men som byts ut imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0