Hemma i Skåne

Hejhej!

Hur har ni det? Jag har det gött jag. Kom precis hem från landet vilket känns riktigt skönt. Känns ändå lite konstigt att jag vakande upp i en säng utanför Göteborg i morse. Jaja, det känns riktigt skönt att ha kommit hem hit till Skåne igen där det är lite varmare.

Har just insett att ju som så många andra gånger, att jag måste sätta mig ner och plugga snart igen. Imorgon är det den stressiga tisdagen igen med innebandy och sen dans så jag kommer inte att ha en chans för att plugga både fysik, so, tyska och franska. Men jag måste sköta skolan.

Har massor med bilder från påsken här nu som jag ska lägga upp senare om jag hinner. Måste som sagt plugga och sen sätta mig ner och titta på Cityakuten! Missat flera avsnitt så jag kommer inte att fatta någonting.

Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0