Göteborg

Hejsan alla!

Hur mår ni? Jag har det gött här i Göteborg. Jag är ju som sagt här och hälsar på mina grannar på landet som bor här i Göte. Hit kom jag alldeles ensam men jag känner mig så otroligt hemma i denna härliga familj! Jag blir så glad av att vara här för dem hjälper mig alltid om det har hänt något och det finns alltid där för mig liksom, även om dem bor 250 km ifrån mig... Det är lite svårt att berätta men hoppas ni förstår hur jag menar.

Jag kom hit igår tjugo över åtta då jag hade lyckats med att missa tåget hemma. Jag hade lagt Göteborgs biljetten på Lund biljetten så jag såg tiden för avgång från Göteborg C och inte Lund C så jag missade tåget. Men jag kom med ett tåg som gick 17.22 som gick tre minuter efter vi kom till centralen så jag kom precis i tid och jag hann med det tåget och fick plats. Men nån gång måste man missa tåget och jag gjorde det igår. Man lär sig av sina misstag!
Sen kom jag hit och fick äta lite och sen pratade vi och hade det jätte trevligt.
Idag har vi shoppat lite på ett ställe som hette FreePort. Där kunde man lämna in sina gamla och kanske trasiga jeans så får man en ''check'' på 200 spänn som man kan shoppa för. Jeansen går till hemlösa här i Göteborg vilket tycker jag är skitbra!
Nu sitter jag här och bloggar då och ikväll ska vi äta gott gott och bara umgås. jag ska också se till att jag får en timmes plugg.
Imorgon ska vi sticka till Universum, vilket ska bli jätte skoj!

Nu ska jag sticka så kanske vi hörs senare!
Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0