Blev inte ägare till klänningen

Hejsan!

Idag har jag tagit det riktigt lungt. Stack ut på stan vid tre tiden för att hitta nån skinnjacka, men icke sannicke! Ingen skinnjacka... Men jag hittade en jätte fin vit klänning från Vero Moda som jag köpte men insåg sen att jag inte riktigt ''brann'' för den och tyckte inte att den var värt priset, så jag gick och lämna tillbaka den. Det finns massor med klänningar i affärerna nu så det är bara att hitta den med ett bra pris men som också är snygg. Skinnjacka får nog vila ett tag, jag orkar bara inte leta efter en sak runt hela stan. Jag är för lat för det. Det finns säkert på Nova Lund men orkar bara inte sticka dit. Jag ska se om mamma har nån gammal jag kan få låna.

Jaha, då sticker jag till Göteborg imorgon nu då. Tåget går 07:50 så det är ett tidigt tåg men det är bra eftersom att jag får spendera mer tid med min kompis. Men detta betyder också att det inte blir så mycket bloggning. Ska sen ut till landet också och där funkar inte internet så bra. Nu när jag har tid så vill jag bara ta det lungt. Vill bara till stranden för att koppla av och höra vattnet komma in till stranden och fåglarna kvittra. Känner att skolan tar rätt mycket tid så vill bara försvinna för ett par dagar. Men det blir nog en pluggdag i alla fall.
Jag har också märkt det att jag inte bytt bakrund eller musik men jag har inte orkat och bara glömt bort det. Så jag låter både bakrund och musik vara kvar nu veckan ut så byter jag på måndag.

Nu ska jag ta tiden på mig och packa och sen ska jag sticka iväg till ishallen för att titta på S:s träning och säga ett hejdå innan jag sticker imorgon. Gud, vad jag kommer att sakna honom!

Tjenare!


Kommentarer
Vera

hej mandis:) undrade bara om inte du kunde lägga ut/ skicka en bild på Mr s?:) ni verkar ju bara för söta!!

2009-04-08 @ 01:06:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0