årets första vårregn

Tjabba Tjenare!

Hur har ni det? - Jag har det gött jag. Idag kom årets första vårregn så jag blev ganska glad när jag kunde känna den där typiska vårregns doften. Riktigt lungt blev jag efter en ganska stressig dag.
Snart kommer mammas kusiner hit och vi ska äta god middag. Jag däremot kan inte vara så social idag eftersom att jag måste plugga till de olika proven jag har nu. Jag har städat här hemma sen jag kom hem så just nu är jag helt slut i armarna, men det stoppar inte bloggningen!

Idag fick vi en ny läsbok i svenskan och det blev Sandor/Slash/Ida. Jag blev lite besviken eller hur man ska säga eftersom att jag redan läst den innan men också sätt filmen. Men den är lättläst så det går nog rätt snabbt att läsa ut den.

Hörs lite senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0