29 april

Hejsan!

Hur har ni det? Jag har det gött gött, jag. Idag var det en riktigt bra skoldag, varför vet jag inte?
När jag kom hem stack jag direkt till City Gross för att prata med min handledare om min prao. Sen kunde jag ju inte bara strunta i att kika in på Nova Lund. Självklart så hittade jag två klänningar och en jeanskjol. Skit snygga saker och jag är riktigt nöjd! Jag är ju så grymt smal men växer så det knakar både på längden och bredden, så jag tyckte att det var dags för lite sommarkläder. Många av mina favoritplagg är ju nu för små och nästa gång jag gör storstädning i mitt rum så ska jag rensa ut garderoben, vilket kommer ta en ganska lång tid om jag ska testa allt igen, för att se om de passar såklart. Kan visa bilder på dem senare om jag hinner.

Idag är det ett speciellt datum här hemma. Gissa varför. Det är mammas och pappas bröllopsdag!! Det ska vi fira med god mat och glass till efterrätt. Mums!
Så ska nu lägga ihop och spendera kvällen med min familj. Men ikväll blir det Grey's Anatomy, och det kan jag bara inte missa!

Syns senare kanske!
Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0