Fotograferingen lyckad!!

Hejhej!!

Igår fotograferades jag. Och det gick jätte bra!!! Och det var skoj!!! Det blev bara bra bilder, jag har aldrig varit så nöjd över mina egna bilder. Tack Henrik för en riktigt lyckad och roligt fotografering.

Idag spelade jag golf och det gick jätte dåligt. Jag vet inte riktigt om jag ska fortsätta...

Jag har också fått kontakt med en gammal kompis från en teater klubb från när jag bodde i Täby, och det är jätte skoj!!!
Han är en helt underbar person, en person som alltid finns där och han är en riktigt go kille...
Men det sorgliga är att han bor i Stockholm, och då blir det ju problem att bara ta en fika liksom någon gång i veckan.
Men nu när jag ska till Stockholm i December så ska jag träffa honom och ta en fika!!!
Ni ska bara veta hur glad jag blev när han skrev att han skulle tycka att det skulle bli jätte trevlig och skoj att träffas och ta en fika.

Nu ska jag sätta mig ner och kolla på ''The Hills''.

Men ha det gött!!!

Au revoir!! ( Hej Då!! )


Kommentarer
Sara Fransson

När får man veta om man kom med till mode grejen ? :D <3

2008-10-29 @ 17:14:02
Anonym

Kan du inte lägga ut bilderna?

2008-10-29 @ 18:15:21
Alina

Hejhopp ha en trevlig kväll! :)

2008-10-29 @ 18:19:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0