Utkast: Hej allihopa!! ...

Hej allihopa!!

Nu har jag tagit min lilla tupplur, jag halvsov bara eftersom att jag låg och tänkte på så mycket annat, som t ex Johan som jag har skrivit om i tidagre bloggar, hur mycket prov det egentligen är nu i åttan och bara livet helt enkelt. Men det var härligt att fundera jag gör det inte så ofta. Hur ofta funderar ni egentligen?? Jag tror att det är bra om man funderar mycket, men man får inte fundera för mycket för då kraschar allt.....

Jag har ju skrivit i tidigare bloggar att jag har fotograferats för att göra ett försök som att söka in som modell på MIKAs i Stockholm. Och självklart då har jag ju fått kommentarer om att jag borde lägga upp de här bilderna då ra, så jag har gjort det nu.  Det blev fem jätte bra fotografier som vi tog men här har jag dock bara tre stycken för kameran la av och jag orkade bara inte ladda batterierna så jag fotograferade de tre stycken som blev bäst.... Dem är inte världens finaste men bättre än vanligt...






jag på fotograferingenJag - då jag ler
fotograferingen Helfigur på mighär är mina bästa fotografier
Då jag är lite i profil - den här är den bästa tycker jag


Nu ska jag plugga hemkunskap, fysik, matte och franska:: ni kanske inte tycker att detta var så viktigt då, men nu sa jag det ialla fall... ( ibland måste jag bara säga vad det är jag ska plugga för att sluta tänka på det så mycket



Kommentarer
Sara Fransson

Åhh va fina dem blev <3

Nr. 1 va finast tkr jag ;)

2008-11-03 @ 21:07:42
Sara Fransson

Åhh va fina dem blev <3

Nr. 1 va finast tkr jag ;)

2008-11-03 @ 21:09:23
johan

ska du bli modell?

2008-11-04 @ 07:10:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0