På Landet

Hej!!!

Här på landet har jag det ganska tråkigt.....men vi ska som tur är åka hem imorgon. Vilket gör mig mycket glad!!

Hur har ni haft det på höstlovet?
 - Jag har haft det ganska bra faktikst, det bästa har varit fotograferingen. Det roliga var det att när vi var klara frågade Henrik (fotografen) om dem på ''Expert'' kunde lägga ut något av mina foton ute i skyltfönstret och jag sa det att det var OK. Dem håller tydligen på med sånna grejer just nu och mina foton var tydligen så bra att de ville lägga ut dem på internet.... Jag vill inte skryta så men jag tycker att det var ganska ballt......   Jag ska försöka lägga ut det snyggaste fotot på mig om jag kan.


Nu måsta jag faktiskt äta, men jag ska försöka att blogga ialla fall.

Trevlig lördagkväll!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0