Hej!!!

Hej allihopa!!!

Idag har det varit en underbar dag tror jag om jag minns rätt... Skolan vad rätt tröttig men roligt som vanligt. Vilket gör mig dunderglad!!! Imorgon har vi fysik prov och jag kan allt nu nästan en liten grej jag inte kan, men ska gå igenom det senare ikväll. Jag kom och tänka på att om en månad och fyra dagar är jag på väg till Hawaii, Kauai (tror jag det stavas...)(jag har faktiskt ingen aning..??) Ända sedan jag var lite har jag drömt om att få åka till Hawaii och se hur det ser ut på den ön där '' Lilo & Stich'' gjordes och nu ska jag äntligen få göra det!! Det har varit min pappas dröm också sedan han var liten och han är nu 50 bast och vi ska dit p.g.a av 50- års semester resa, och hans dröm går också i uppfyllelse nu... Resan kommer att ta ett dygn, men då gäller det att sova, och vi kommer att mellanlanda i typ fem städer och en av dem är min favorit stad så jag kanske kommmer att få se några av mina kändisar på flyplatsen - Någon som kan gissa sig fram till vilken stad det är? - Självklart är det Los Angeles, jag ville ju självklart stanna där ett par dagar men det går inte för då blir biljetterna alldeles för dyra... Jag åker 2008 och kommer hem 2009, lite läskigt faktiskt. Två veckors sol och bad och mys med familjen plus brorsans flickvän!! JIPPI!!

Nu måste jag gå och plugga franska, men vi hörs hoppas jag!!
Ha de gött!!









kauai 
 
Älskade Kauai!!                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0