Guten Tag!!

Hallo!!

Jag har verkligen lust för att prata tyska just nu denna vecka och antaglingen just bara för att vi har tyska prov på fredag! (:S)

Vi på skolan har sådana här ''Time project'' saker, det är då man tar kontakt med personer över hela världen och pratar med dem live genom webbcameras och telefoner. Jag ska då vara med, vi ska samlas på skolan kl. 23:45 och vara vaken hela natten ( om man inte får sån tur att man kan sova någon timme... ) och sen under hela fredagen ska vi ha videokonferanser: alltså vi missar skoldagen, och jag är med för att jag tycker att detta projekt är skoj inte för att jag vill missa skolan eller det vill jag ju lite ändå... Men jag måste ändå göra tyska provet på fredag morgon... tyvärr.

Nu måste jag gå och plugga!

Tschüs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0