Deppig...

Hallo!!

Just nu sitter jag och skriver detta, dricker te och deppar. Att deppa är väl antagligen inte så nytt för mig...

Jag seglade ju i somras med arton andra tjejer på ett stort segelfartyg som heter Gratia som ägs av Svenska Kryssarklubben, och jag hade redan bestämt mig på halva resan att jag skulle fortsätta och det ska jag ( alltså segla denna sommar också på forts. kursen ) men jag vill segla på en kurs som kostar 10 000 kr och det är lite mycket eftersom att vi ska till Hawaii nu och så... För den seglingen seglar man vid Norge så man får se Norges glaciärer och det är mäktigt!! Men jag får se om jag hittar nån annan kurs, för jag vill inte tävla jag kommer liksom att blanda ihop alla rep och allt sånt...

Nu måste jag repetera inför musikprovet och kemin imorgon... men jag hoppas att vi hörs & syns!!

kolla in min blogg oftare!!


Auf Wiedersehen... eller hur det nu stavas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0