Stockholm

Hej!

Nu har jag precis kommit hit till kalla Stockholm. Och det är verkligen kallt, men det är riktigt skoj att komma hit för ibland längtar jag verkligen efter att komma hit, jag får liksom en sån härlig och go känsla.
Jag lyckades sno en dator hos våra kompisar och nu sitter jag här och gör lite allt möjligt...chattar och så vidare...
Jag ska försöka att blogga imorgon om jag lyckas, men nu ska jag upp och äta en sjukt god lamm- rätt med typ potatis- och rotfrukter som varit inne i ugnen. Visst låter det gott? Det är dunder gott, speciellt om den görs här i den här familjen.

Ha en undebar kväll, så syns vi!

Just det! Glöm inte att det är Idol Final ikväll kl. 20:00!! Det får jag inte missa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0