Stockholm

Hej!!

I helgen var jag ju som sagt i Stockholm och jag hade det jätte trevligt. I lördags så skulle jag träffa Johan men han ville inte vilket jag blev ledsen över, men så är det. Han blev väl blyg eller någonting, mne besviken blev jag. Jag shoppade med familjen och hittade min favorit affär ''Ohio'' som ligger nära Hötorget. Jag  gick också in på NK med familjen och tittade runt lite och gick bara runt i stan och hade det jätte skoj. Senare under dagen så åkte pappa till Karolinska sjukhuset eftersom att Axel (storebrorsan) blev nerslagen av några j*vla invandrare, så jag blev riktigt rädd, men han klarade sig :D. Senare på kvällen ungefär kl 19 stack jag och min familj och våra kompisar till Sjöpaviljongen och åt en underbar middag. Sen på söndag gick vi ut på stan igen och åt på en underbar restaureng...

Nu måste jag gå.
Hejdå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0