Slow Motion

Hej igen...!

Jag har liksom inget att skriva om så ja, men jag kan i alla fall säga att tiden fortfarande går i slow motion och det är riktigt plågsamt.
Igår när jag klippte mig satte jag på mig mina nya finskor som jag ska ha på fredag på skolavslutningen. Jag har ju sån här allvarlig nageltrång så jag går på tabletter och jag kan inte ha på mig vilka skor som helst för då gör det bara ont. Men jag blev jätte glad att jag kunde ha dem, det gjorde ju lite ont ändå men om man vill vara fin får man lida pin, eller vad det nu heter. Jag är glad för då kan jag ha med mig dem skorna till Hawaii och resa med dem på och jag är superglad.
Idag ska jag ut och handla inför resan för att få med mig allting jag behöver till min ''sorgliga'' tå och andra viktiga saker som t, ex stumpor, skrivhäfte och självklart en dagbok så jag kan skriva om vad det är som händer varje dag.
I skolan idag fick jag reda på att både Oliver Twist och Den röda nejlikan som jag ens inte har börjat på ännu, ska vara utlästa tills den 16 januari och jag insåg att jag nu ligger risit till... Men det blir ju en lång resa nu på Måndag så jag kan läsa halva resan och sova halva resan.

Nu måste jag gå!

Hejdå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0