Ni fyra har lyckats

Det finns fyra killar som betyder otroligt mycket för mig. Jag kan inte nämna namnen men om ni bara visste hur mycket ni betyder för mig. Om någonting skulle hända er, om ni bara skulle försvinna och aldrig komma tillbaka igen så skulle jag inte veta vart jag skulle ta vägen. Det går verkligen inte att beskriva hur mycket ni betyder för mig.
Den ena killen är bara så charmig att det inte går at beskriva och om du skulle dö så skulle jag aldrig bli hel igen. Du betyder mycket för mig.
Den andre gör mig alltid glad, Ditt skratt är så himla glatt och du är en glädjespridare och det ska du vara glad för. För det finns inte många som kan göra mig så glad som du kan.
Den tredje är så sööt. Han har nästan allt. Det går inte riktigt att skriva så mycket om dig för du är bara så go'.
Den siste men inte minste är en go kille. Du bor långt bort men du finns alltid i mitt hjärta även fast det har gått flera år utan någon kontakt. Om jag är ledsen och bara deprimerad gör du mig glad. Men du ignorerar mig just nu, vilket gör mig väldigt ledsen. För om du tar kontakten till mig igen skulle jag bli gladare än jag har varit på länge... Du betyder mycket det ska du veta. Du kanske vill lära känna mig mer men då får du säga det men jag skulle bli glad om du kom tillbaka.

Jag ville bara skriva detta. Ni som läser detta har kanske redan listat ut vilka några av dem är men så är det då...



Kommentarer
susan & tyra

GOTT NYTT ÅR :DDDD

2008-12-31 @ 14:04:55
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Anonym

http://poskarorange.blogg.se

2009-02-14 @ 16:43:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0