Hallo!!

Hej Bloggen!!

Idag har jag haft en såndär bra dag. Fick idag reda på att jag fick IG på kemi provet, men det var inte så farligt, eller OK lite besviken blev jag ju men så är det. Jag väntade mig det och jag trodde ärligt  talat inte att jag skulle få så mycket poäng. Kompisarna frågade mig om vad jag fick och jag svarade: jag fick IG men det var väntat, och någon gång måste man få IG och jag fick det nu. Det gör liksom ingenting.'' Och de bara ''skämtar du? man ska aldrig få IG!!''
Men så är det: om man inte får IG nån gång då är någonting fel tycker jag själv. Ibland måste man ha fel man kan inte ha bäst resultat hela tiden och man kan inte vara den bästa hela tiden. Någon gång måste man göra bort sig, och de visade sig att jag gjorde det nu. Kemi är i och fju sig mitt favorit ämne som fysik och biologi också men det är svårt.
Men ett glatt besked fick jag i alla fall. Jag fick typ VG eller MVG på franska provet och alla rätt på franska läxförhöret, jag fick 184/205 vilket är mycket bra.

Imorgon ska jag ut på stan med Inez och Annie och Inez och jag ska försöka att göra en ''makeover'' på Annie, men det är hon som bestämmer så hon får besluta hur hon vill ha det.
Igår var det exakt två veckor kvar tills jag åker till Hawaii!!!! Och så fort någon säger lov/jullov får jag absolut panik. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen för jag längtar så otroligt mycket att det går inte att beskriva. Men jag får bara inte tänka på det för det för mycket för då går tiden så jätte långsamt. Jag fick reda på att vi inte kommer att mellan-landa i Los Angeles vilket gjorde mig besviken eftersom att det kan finnas en chans att se någon kändis på LAX Airport i Los Angeles men det kan jag ju inte nu, men jaja det blir säkert någon annan gång. Resan kommer att ta ett dygn! Jag kommer förmodligen inte att kunna blogga då på två veckor men ska naturligtvis försöka. Jag vet inte om den familjen som bor i huset som vi ska bo i har någon dator som vi får låna men ska försöka att fixa det i alla fall....




kauai
Kauaii. Hawaii


jag





Nu måste jag dessvärre gå och plugga.
Men ha det gött så hörs vi!!
Auf Wiedersehen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0