Dagen är här

Idag är det den sista dagen här i Sverige för detta år. Imorgon sker det. Vi åker. Åker till Hawaii. Det är ärligt talat lite läskigt... allting är klart. Packningen, handväskan, jaa, allt helt enkelt.¨
Jag har forfarande inte fattat det... jag måste skriva så här mycket i bloggen om resan för att fatta att jag ska åka dit men jag har ändå inte fattat det. Detta är det enda stället där jag kan skriva hur mycket jag vill och kanske ingenting, bara att babbla är rätt bra ibland, precis som jag gör nu...
Jag fick reda på inte för så länge sedan det att pappa ska ta med sig sin dator till Hawaii och sin internet ankoppling. Då betyder det att jag kan lägga upp inlägg varje dag med bilder, det ska bli jätte roligt!!

Nu måste jag gå och göra lite grejer men vi hörs!!

Puss!!
PS. Jo, förresten min väska väger 12 kg. DS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0