Dagboken del 5

Fredag 26 Dec.
Tuppen gal
Hej på er!! Hur har eran jul varit? Min har varit bra. Jag har varit på ett ställe idag som heter Poipu Beach som ligger på södern här på Kauai. Det är sjukt varmt här så att jag håller på att dö! Det var kanske 26 grader idag i Poipu.
Jag måste säga det att jag inte har så mycket att blogga om idag, det har inte hänt så mycket och det blir inga bilder heller. En sak kan jag berätta. Det går vilda/fria tuppar och hönor här på ön vilket skapar ett himlans liv för mig. I Onsdags natt vaknade vi av att en tupp gal. Den galade hela morgonen och det gör den fortfarande. Så den väcker mig ungefär klockan halv fyra på natten lokal tid och typ klockan sju halv åtta då jag går upp etersom att jag inte kan somna om efter tuppens visning. Den får mig på ett himlans humör.
Jaja. När jag och familjen var i Kapa häromdagen så hittade jag en kille som typ var en exakt en kopia på en kille som jag var sjukt kär i när jag gick i sexan och sjuan. Det finns många söta killar här det kan jag ju säga. och tjejerna, jösses, ja, vad kan jag säga. Dem är ju så sjukt söta så det liknar ingenting.
Nu har jag inget mer att berätta om så nu ska jag stänga ned den här laptopen och sätta mig framför tv:n och kanske slumra till om jag lyckas...
Ni får ha det bra så bloggar jag imorgon igen.
Amanda


Kommentarer
anonym

Apitzch :D:D!?

2008-12-27 @ 08:01:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0