Nej!

Fick en liten kommentar. Att jag skulle lägga ner bloggen för att jag har för få läsare. För det första:Nej jag ska inte lägga ner bloggen för att jag har för lite läsare.
Självklart blir det roligare om jag skulle haft fler men det är inte läsarna som får mig att fundera på att lägga ner bloggen.
Det som får mig att vilja lägga ner bloggen är att jag inte längre är så intresserad av det. Jag känner inte att det är lika roligt längre helt enkelt. Det har inte med antalet läsare att göra.
Jag har mycket i skolan ja, och självklart är det ett lite ''hinder'' men det är intresset som är det viktigaste för mig. Jag tänker inte göra något som jag inte tycker är kul. Punkt.
Jag ska ge bloggen en chans till så får vi helt enkelt se. Jag kommer nog inte ta bort den för då tar jag bort massa med nedskrivna minnen och bilder, men jag kommer nog bara sluta skriva. Vi får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0