First day on the Orientation Program

Hej på er!
 
Hoppas allt är bra med er för det är det med mig. Nu är klockan starx efter halv tio här och jag ska snart hoppa i sängen för lite sömn.
 
Igår anlände vi till hotellet rut tre fyra tiden och då välkomnades vi av vår orientation agent och trainer. Vi fick papper och information om de senaste dagarna.
Jag och de svenska aupairerna åkte efter det in till Harmon Meadow för middag. Superskönt att komma bort från hotellet och bara ta det lugnt. 
 
Idag hade vi första dagen på The Orientation Program. Ja vad ska jag säga? För det första förstår jag inte riktigt vad jag gör här. Eller jo det gör jag ju men jag förstår inte att jag faktiskt är här nu. Efter år av prat om att komma hit och nu är jag plötsligt här. Wow. 
 
Det var en massa information först om hur dagarna kommer se ut och sen började klassen. Idag handlade det mycket om amerikanska holiday's, barnens "develop milestones" och mat för respektive ålder. En lång dag med nya ansikten och ny viktig information. 
 
Efter det åkte vi in på en New York City tour som jag tänkte prata lite mer om imorgon och då kommer även bilder upp.
Puss!
 
 
Ett stort leende på en glad, förvirrad och jetlagad Amanda!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0