Monday

Godmorgon bloggen!
 
Jag vaknade upp tröttare än någonsin imorse... Gick och la mig sent så får väl skylla mig själv också. 
Idag är det flyttning av de sista sakerna som gäller. Det är kvar en soffa, en säng, lite skåp men framförallt en massa kartonger och småsaker som fortfarande måste pckas ner. Flyttgubbarna skulle komma vid halv nio (därav också att jag gick upp så tidigt) men de har inte kommit ännu... Någon gång lär de ju komma i alla fall.
 
Mina föräldrar och jag ska sticka till Ikea i eftermiddag. Äntligen! Ända sedan vi kom hit i fredags så har vi kommit iordning och de enda som är kvar n u är småsaker som ska upp i hyllorna och tavlor som ska komma upp på väggarna. Men annars har vi redan kommit iordning. Oj, kanske ni tänker men av egna erfarenheter från mina föräldrar (och mig själv) så är det bäst att komma i ordning så fort som möjligt, annars gör man det aldrig. I och med att vi inte kommit  iordning riktigt och fokuserat på att komma iordning med soffor osv, så har vi heller inte riktigt haft tid med att åka till Ikea. Så can't wait! Äntligen ska jag få chansen att hitta hyllor, skrivbord och byrå i min stil. Äntligen kan jag få det där lugna och romantiska rummet jag alltid velat ha. 
 
Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och sedan springa till andar lägenheten för att börja packa ner de sista.
Puss! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0