En fruktansvärt nervös och nyvaken Amanda

Godmorgon från New York!

Här har dagen precis börjat, vaknade för tio minuter sen och nu ska jag hoppa in i duschen.

Jaha, today's the day. Jag är fruktansvärt nervös - redan! Jag är på både exalterad och illamående på en och samma gång. Jag har pratat med familjen jätte många gånger på Skype och via mail, samt så är min familj vald via privata kontakter vilket känns ganska skönt. Men tänk er själva! Nu blir man välkomnad av en helt okänd främmande familj som man ska bo hos resten av året. Jag vet inte riktigt hur jag ska känna. För som jag sa igår så förstår jag inte vad som händer.

Nu är det snart frukost så vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0