Mycket du

Hej alla!
Sitter på statsbiblioteket så länge och pluggar för fullt. Statsbiblioteket har varit mitt andra hem den senaste veckan och kommer nog vara mitt hem de närmsta veckorna. Har så otroligt mycket i skolan, och eftersom jag missade en vecka så har jag mycket att ta igen. Men de är bara att fortsätta kämpa och inte låta sig bli stressad. För då blir allt skit. Jag är super stressad men försöker ta allt som de kommer, gör mitt bästa i alla situationer och ser till att ta några djupa andetag då och då. 
Idag hade jag franska prov vilket gjorde att stressen släppte lite men har fortfarande mycket kvar. UNV-arbete in på torsdag, kemi labb fredag, Matte C prov måndag, kemi prov veckan därefter samt massa läxor på detta. Men det löser sig. Det löser sig alltid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0