Busy

Hej alla!
Hoppas allt är bra med er. Jag sitter här hemma och har tråååkigt!
På senaste tiden har jag haft mycket att göra. Har bara velat ha en liten bloggpaus och fokuserat på annat. Skolan, familjen och andra saker som står mig nära hjärtat.
Italien resan var förresten helt fantastisk. helt sjukt vad jag saknar det. Att kunna vakna upp på morgonen, titta ut genom fönstret och se de fina bergen, för att sedan gå ner och äta en supergod frukost. Efter frukosten tog hela gängen bussen till något system och så åkte vi med nåt roligt gäng resten av dagen. Vi var ca 60 pers som åkte med denna resa, och hade ett hotell för oss själva.
Allting var oerhört trevligt. Och jag hade verkligen saknat skidåkningen. Ända sedan jag kunde gå har jag åkt skidor, kan alltid ta mig nerför vilka backar jag vill utan problem eftersom jag hela tiden har grundställningen. Nu vill jag inte skryta så utan nu säger jag bara vad mina föräldrar sagt till mig. Men ändå så vra jag rädd fram tillsista dagen. Och jag kom aldrig på varför. Jag var väldigt förkyld innan vi stack, och under resan var jag ganska förkyld då också så det kanske var förkylningen som spökade med mig. Jag var trött och hade inte många krafter för att kunna åka hela dagarna. Men sista dagen gick utmärkt, äntligen! Det gick so smort då! Var så fantastiskt glad.
Srn kom då det tråkiga. Detta är första gången på flera år med detta gänget som sätter upp denna trevliga resa, som mer än halva gänget varit dåligt. Varje dag var det någon som var hemma efetrsom den personen  inte mådde bra. Sedan när vi skulle ta oss hem så var halva bussen sjuk. Därmed blev jag sjuk också. Så hela veckan efter vi kom hem låg jag hemma med en dum och eländig influensa som jag fortfarande inte är fri från. Hostat i lite mer än en vecka så ska försöka ta mig till läkaren imorgon.
Men annars är allt super!
Har inte kunnat plugg apå hela veckan eftersom jag hade ett dunkande huvud i 180, så nu sedan i lördags har jag pluggat för fullt till mitt biologiprov jag har på torsdag. Ska snart ta mig till biblioteket i några timmarför att plugga. Sedan ikväll ska jag ta mig till dansen. Äntligen! Jag ska inte dansa, men jag vill ta mig dit för att rensa tankarna och bara slappna av. Behöver det just nu. Är väldigt stressad.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0