Jobbar för fullt

Hej! Trevlig sommar på er alla!! Haha, lite väl sent att säga det va...? Jag tänker inte komma med dåliga ursäkter med varför jag inte bloggat utan skiter i att säga varför. Jag är slut på ursäkter... När skolan tog slut i mitten av juni kunde jag knappt förstå det. Det har gått så otroligt snabbt detta år oh jag har svårt att förstå att jag börjar trean nu i höst. Jag tar studenten nästa år! Aaaah, det är ju helt sjukt! Fort kom sommaren i alla fall och bara några dagar efter skolavslutningen började jag jobba på samma ställe jag jobbade förra året. Jag trivs här men hoppas lite på att jag får nån annan uppgift nästa år.. Kanske jobba i servitrisen! :) Jag har jobbat ända sen dess med självklart lite ledighet också :) Om en vecka sticker jag iväg ill Kroatien med en grupp från dansakademin där jag dansar och jag kan knappt vänta. Att få komma iväg till värmen men också få dansa non stop i en vecka. Jag behöver en veckas ledighet nu. Min kropp börjar säga till. Nu ska jag fortsätta städa här så får vi se om jag uppdaterar senare! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0