Vanessa Hudgens & Austin Butler

För lite mer än ett år sedan tog det slut mellan Vanessa Hudgens och Zac Efron. Men efter lite dryga ett år verkar Vanessa hittat sin nya kärlek. Vad tycker ni om det nya Hollywood paret?
Jag själv tycker de är super söta. Även om jag, säkert som många andra, hellre vill se henne med Zac, så spelar det faktiskt ingen roll. På varje bild jag har sett de tillsammans har Vanessa alltid haft ett leende på läpparna. Det är bara det som spelar ngon roll. 
Klicka för stor bild Klicka för stor bild Klicka för stor bild
Källa : Breakingfree


Kommentarer
Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T

SV: Håller absolut med dig i det du säger. Jag har ifs tyckt ibland att de inte behövde kyssas varje gång där är en fotograf i närheten, men så länge hon är lycklig då är jag glad.

2012-01-20 @ 19:43:44
URL: http://www.breakingfree.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0