Förkyld

Jag gick hem vid lunch idag eftersom jag mådde superdåligt. Vilket jag fortfarande gör. Jag tror att anledningarna till varför jag blir förkyld nu har att göra med att min kropp är helt slut efter en månad med 6 timmars dans i princip varje dag och att jag inte sover så mycket som jag bör. Men jag ska faktiskt inte klaga för det har varit så jäkla kul och dansen har hjälpt mig så mycket med skolan. Dansen är liksom ett ställe där jag kan koppla av och bara släppa alla mina tankar. Dt gör att när jag har mycket i skolan så sticker jag till dansen för att släppa stressen och alla tankar för att kunna koncentrera mig bättre när jag ska sätta mig framför böckerna igen.

Det blir nog inte så mycket bloggande idag eftersom jag mår som jag mår och måste vila. Det kanske kommer upp nån videoblogg eller annat inlägg senare annars hörs vi imorgon.
Puss på er!



Kommentarer
Lïnn ~ photo ♥

Jättefin blogg ! <3 :D

2012-01-27 @ 20:12:47
URL: http://photobyliinn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0