Kelly

Hej! Här sitter jag här hemma.Förkyld. Får hoppas att jag blir bättre till imorgon. För vad händer då? Familjen och jag åker till Italien baby! :) vi ska till Moena för att åka skidor i en vecka så de ska bli superkul!

Pappa åkte till Stockholm igår för att lämna hunden hos Axel, min bror. Stället som vi brukar ha henne på var inte tillgängligt nu under lovet så vi fick fixa en annan lösning. Vilket visade sig vara super bra! Kelly och Axel kommer bli supertajta och vi i familjen vet att hon har det super där uppe hos honom.

Men jag måste erkänna. Det känns kanske liiiite tomt utan henne här nu i lägenheten. Väldigt tomt faktiskt. Men men, hon har det som sagt super uppe hos Axel!
Bilden skickade Axel till mig igår. Ligger under Axels skrivbord på hans kontor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0