Hösten har kommit...



Sommaren har gått snabbt i år. Har haft roliga saker att göra, träffat trevliga nya människor, har spenderat de mest underbara stunderna med mina kompisar, älskling och familjen.
Men nu har hösten kommit. Löven har börjat bli orange-gula, en del ligger redan på marekn då de blåses bort av vinden som kommer då och då. Men graderna ligger fortfarande runt femton om dagarna.
Men vet ni vad? Jag har saknat hösten lite. Jag får en sån härlig känsla. Att sätta sig på en uteservering nån dag i soligt väder med brillorna på, i en skinnjacka och en stor halsduk. Åh!
Sen finns det så himla mycket fin att fotografera. Jag har varit dålig på att fota på sistonde, har inte riktigt varit inspirerad. Men det kommer nu, det känner jag på mig!

Nu kom borsan efter en utgång med Kelly, så nu är det dags att göra middag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0