En minnesvärd kväll

Hallå!

Hur mår ni där ute? Jodå, hos mig är det lite sisådär. Ont i hela kroppen, sjuk och trött. Jag dansade verkligen non-stop igår så nu har jag både ont i fötterna och benen. Men denna kväll blev en minnesvärd kväll. Himla kul!

Idag ser planerna ut för mig så att jag ska hjälpa mamma städa här hemma, sen blir det plugg och lite läsning i några skolböcker och sen får vi se om jag ska träffa Nico. Eftersom är jag ganska sjuk och är ganska nervös inför provet imorgon så får vi se hur det blir.
Vet ni vad mer som händer imorgon då? Dansen startar! Jag har saknat dansen så himla mycket! Dansen slutade ju i maj då det var ett bra tag sen.
Nu dansar jag tre dagar i veckan då schemat ser ut såhär:
Måndag: PussyCall Dolls kl 18-19 & Beyoncé vs. Lady Gaga kl 19-20
Torsdag: Striptease Aerobic kl 19-20 & Street Dance kl 20-21
Söndag: Michael Jackson kl 18-19


Ska bli så jäkla kul!
Nu ska jag se om jag kan hjälpa mamma någonting här hemma så hörs vi senare!
Ha det änså länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0