Lördag

Godmorgon!

Hur mår ni? Sovit gott förresten? Jag sov mycket gott men vaknade vid halv nio tiden och kunde inte somna om, så jag gick upp och degade lite framför tv:n med familjen.

Bestämde mig snabbt för att ta en springrunda i Stadsparken så nu har jag kommit hem och gör lite situps till ''Circus''  med Britney, streching till ''Breathe Slow'' med Alesha Dixon och avslappning till ''Jacob's Dream'' med Alison Krauss. Kan man börja en lördagsmorgon på nät bättre sätt?
Nu känner jag mig ialla fall väldigt stolt över mig själv som tog tag i denna springtur och ska göra det varje dag nu har jag bestämt. Dansterminen har ju tagit slut så jag måste ju på något sätt hålla igång mig, och dessutom blev jag väldigt pigg av att springa!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan äta frukost. Sen får jag se vad som händer efter det.
Kram!


Här ligger Kelly och sover i gräset på landet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0