Valentine's Day och födelsedagsfirande

Gårdagen var som sagt otroligt lyckad!
Älskling fick en snygg tröja och chokladhjärtan, både som AllaHjärtansDag present och födelsedagspresent. Jag fick faktiskt ett par ursöta sockor där det står älskling, sötnos, underbar och annat sött på och minthjärtan formade som hjärtan, men de är rosa på köpet också! Jag blev glad för det, för jag har faktiskt inga strumpor kvar! Hehe...=)

Vi åt supergott och myste lite såklart också:)




















Same picture...:P




Klänningen - BIKBOK
Koftan - H&M
Ring - Forever21
Armand - Mallorca och från Guldfynd tror jag:) fick båda i present:)
Långt halsband och örhängen - Frida tidningen och JC


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0