inte bloggat

Hallå!

Jag har inte bloggat på lite mindre än en vecka men det är just för att jag prioriterat andra saker framför bloggen. Skolan, familjen, älskling, dansen. Men nu börjar allt lägga sig lite här i plugget så förhoppningsvis blir det lite mer bloggning.

Jag sitter i alla fall på Naturen som slutar om några minuter och börjar avsluta lab rapporten som ska in nästa vecka...
Igår dansade jag som jag brukar göra alla måndagar, men det var sista gången igår på ordinarie terminen. Nästa vecka börjar träningarna inför showen,  och det ska bli så jäkla kul! Jag har berättat om hur jag kände i vintras hur det var att äntligen få gå upp på scenen och jag kan bara inte vänta till showen! Träningarna kommer bli tuffa och största delen av jul lovet kommer bestå av träningar och repetitioner, men det gör ingenting!

Ikväll blir det matte för att minska min nervositet ytterligare ett steg. Det är ju nationella på torsdag! Gaaaah!
Förra lördagen och i lördags har jag gått på intensivkurser inför matte nationella. Det känns ganska skönt att vi naturare läser mycket svårare än sammhällarna och de andra, för då minskar nervositeten pga att alla har exakt samma prov. Piotr, min mattelärare, har sagt att nationella brukar vara som en överraskning när vi naturare upptäcker hur lätt det är. Äh, vi får se!

Nu slutar vi så måste plocka ner datorn.
Vi får höras!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0