Men nääääääääää!

Godmorgon!

Jag mår inte bra här hemma alls, trots att jag fick sova ut ordentligt denna natt. Jag är oerhört förkyld...:( Vad putt jag blir! Jag sitter här och harklar mig var femte minut...:( Jag som inte ville vara sjuk den här veckan. Inte alls!
Dagen består av en massa plugg. Bara plugg faktiskt. Jag måste jobba igen dom sidorna jag ligger efter i matten, göra klart förra kapitlet som jag inte hann med, och sen en massa SO. Ska också plugga lite franska, engelska och nåt mer.... Men så är det! Om jag får franskan, engelskan och matten klar idag, slipper jag plugga på dem i veckan, så jag ska verkligen jobba på dem idag.

Nu har jag i vart fall ätit klart min frukost och nu måste jag gå och sätta mig framför mitt skrivbord.
Haha, jag städade faktiskt mitt rum igår. Det såg ut som en himla röra. Såg ut som om någon hade kommit och vänt upp och ner på hela mitt rum! Tyckte det var dags att ta tag i saken och verkligen städa rummet nu, för en gång för alla. Typ...:P

Tjingeling!
(vet ni vad? Jag har druckit en fjärdedels glas nu med limesaft för att se om jag kan bli lite bättre i vart fall:)    )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0