Fredag 6 november 2009

Helloooooooo!

Hoppas ni har det bra. Jag har det helt OK. De senaste dagarna har varit ganska jobbiga, oroliga och ledsna så därför har jag inte kunnat blogga.
Min älskade pojkvän är sjuk så jag kommer spendera första helgen någonsin nu utan honom:(! Usch, jag hatar det! Men vet ni vad? Det är två månader på torsdag:)<33

Min helg kommer bestå av urtråkigt plugg...:( har knappast pluggat någonting nu i veckan pga av det som hänt, så jag måste därför plugga hela helgen:( Men allt är okej nu, så det är ingenting att oroa sig över.
Om min dator blir lite snabbare ska jag försöka ladda upp alla bilder från höstlovs resan, Texas.
Men ikväll blir det en kväll med familjen. Haha, ska faktiskt se på Twilight.
Kommer bli tufft utan älskling eftersom jag saknar honom så oerhört. Har inte träffat varan på en heel vecka, och kommer inte se varandra igen förräns på jätte länge, usch! It sucks! Saknar hans kramar och att kunna hålla hans fina händer. Saknar då han varje gång säger ''Du är så jäkla söt. Du är den bästa, mest fantastiska tjejen som finns! Du är den bästa flickvännen. Jag älskar dig<33''. Saknar hans spontana pussar...:( <33 Well well, det är bara att hålla ut!

Nu ska jag kolla upp lite fler saker här igen innan jag sätter mig framför tv:n:)
Have a wonderful Friday!
And hopefully, I'll be back later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0