....

Jag önskar att jag inte träffade dig överhuvudtaget
Du får mig att känna mig som en dålig person
Då får mig att gråta och vara ledsen
Men du har fått mig att känna mig värd att leva
Du har stärkt mitt självförtroende
Jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden
Så vi kunde börja om på noll igen
En andra chans gäller andra
Även mig
Jag gav dig en
Du tog den
Men du blåste bort den senare
Men jag är ändå glad över att jag träffade dig
Du får mig att bli glad när jag tänker på vissa saker
Men nu rinner tårarna
Dem bara fortsätter och frotsätter
Dem slutar aldrig rinna nerför mina kinder


Förlåt du, men var tvungen att skriva detta.
Ni läsare, ni får väl ''ursäkta'' mig för mina dikter men det är här jag kan utrycka mina känslor utan att någon egentligen påverkas. Det är ju bara en text som ibland kan vara överdriven.
Men det är här jag kan skriva om mina känslor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0