Anlänt till Stockhom

Hejsan!

Nu har jag anlänt till Stockhom. Ja, jag fick ju ett val av brorsan på Hawaii i julas. Han sa: antingen så köper jag något riktigt Hawaiianskt här på Hawaii, eller så kommer du upp en helg till mig i Stockholm. 
Och jag valde ju självklart Stockhom. 
Jag sitter nu och skriver detta på brorsans dator, vilket är en mini laptop, så det är lite svårt att skriva, men det går nog bra.

Jag flög som sagt hit och resan gick super. Blev sedan upphämtad av min bror så kom vi hit och så har vi för en liten stund sedan just ätit fisksoppa. Mums, var det men lite starkt.
Morgondagen ser ut så att vi kommer gå ut på stan med bror och hans flickvän. Sen blir det nog liten kik på RIX FM Festivalen vid Kungsträdgården. Senare på kvällen blir det middag någonstans.
Söndag så blir det nog bara slapp. Jag ska se om jag kan få tag på några gamla klasskamrater.

Nu ska vi titta lite på tv och sen blir det kanske ett sista inlägg.

Ha en grym fredgaskväll så syns vi kanske senare annars imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0