Tisdag den tredje mars

Hej!

Hur är det med er? - Jag mår bra. Ska snart äta mellis och sätta mig själv framför franska böckerna. Nu börjar jag bli riktigt nervös inför provet imorgon. Jag är ganska säker på allt men när jag väl sitter där imorgon så kommer jag typ nara säga ''men gud, vad hette det!?''. Som jag nämnt tidigare så blir jag alltid jätte nervös inför proven och glömmer bort nästan allt innan själva provet, men det är bara för att jag är så nervös, men egentligen kan jag allting oftast galant. Skolan idag har annars varit rätt lugn. För en gångs skull jobbade jag lite ikapp på matten så nu behöver jag inte plugga lika mycket imorgon som jag skulle ha behövt om jag inte jobbade så flitigt idag på lektionen.

Ska senare på dans och missar innebandyn idag bara för att jag måste plugga franska men så är det! Skolan går först. Även om man vill att datorn/tv:n och fritidsintressen ska gå först. Ska verkligen försöka att lägga upp del 2 av Texas, Dallas resan och lägga upp lite ''kändisnyheter''.

Hörs! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0