Måndag den andre Mars

Hej!

What's up? Jag mår faktiskt helt OK och hoppas att ni också gör det. Skoldagen har varit som vanligt, lite tråkig för jag har varit så sjukt trött! Jag känner att jag måste ta en liten eftermiddags-slummris som jag inte gjort på länge, så jag orkar plugga hela dagen idag för jag har ''plugg måndagar''. Jag får se om jag hinner byta bakrund och musik idag för det är lite trixigt, annars så blir det kanske imorgon eller på onsdag... Ska också se om jag bloggar lite mer idag men det hoppas jag.

Hörs snart igen med lite ''kändisnyheter''.


Kommentarer
Felicia H

En tips: Ha ingen bakgrundsmusik för det stör väldigt mycke ;) Men de är ju min avsikt då... :P

2009-03-02 @ 16:20:19
URL: http://fillanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0