Webben!

Tjenare igen!

Jag behöver inte gå till ONOFF!! Jippi!! Jag hade mest bara inte installerat webben sen vi lämnade in den på reparation, datorn då. Så, nu funkar kameran och förmodligen kommer jag ju att kunna fota lite mer *blinkblink*, haha!

Igår kväll så la jag mig rätt sent, det blev nog vid ett tiden inatt pga av en big fluga! Gissa om jag är trött!
Jag kom in till mitt rum, stängde dörren och hörde ett himlans surrande. Jag blev galen! Jag bestämde mig för att leta upp denna fluga, vilket jag gjorde. Men jag jagade den i över en halvtimme! Jag hade hela fönstret öppet, den flög dit flera gånger men ville inte flyga ut! Jag blev så arg för jag kunde heller inte få hjälp av nån i familjen, alla låg och sov!
Men till slut fick jag ut den, trodde jag... Den surrar runt här i huset, men jag blev i alla fall glad över att jag fick ut den ur mitt rum! Jag kan bara inte sova med ett himlans surrande i mitt rum. Det funkar bara inte!

Nu ska jag göra lite lunch, sen ska jag faktiskt bege mig ut på stan i alla fall. Jag kan ju inte sitta här inne hela dagen heller!

Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0