Manikyr

Tjenare!

Min tumnagel gick av idag, gick av jätte långt ner. Och det gjorde ont! Ajaj!! Så, jag var faktiskt tvungen att gå och köpa lösnaglar för att skydda min onda förstörda nagel.
Resultatet blev jätte bra!! Är faktiskt riktigt nöjd. Jag var dock tvungen att ha lösnaglar på alla naglar för annars ser det helt sjuk ut med att bara ha en lång och manikyrerad nagel.
Kan vara skitsnyggt till vardags och fintklädsel. Det kan dock vara lite eller mycket, trixigt att få fast dem så jag användning av mammas hjälp.
Är lite svårt att skriva på tangenbordet men det funkar!





Snyggt va? Dem är köpta på Lindex för 80 kr! Finns säkert i vilken affär som helst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0