Kommer att blogga mera

Hej Bloggen!
Jag måste säga det att jag är ledsen för att jag inte har bloggat. Jag har haft rätt mycket plugg och sen gillar inte familjen att jag kan spendera rätt lång tid framför datorn...
Jo, nu när jag kommer hem från skolan ska jag försöka att blogga lite. Det kommer då att komma bilder och lite allt möjligt som har hänt under de senaste dagarna.
Men just nu så har jag rast på elevens val här i plugget. Fem minuter. Det är inte särskilt långt men det är skönt att ha en rast då man ska sitta och plugga på en hård stol i en timme och tjugo minuter. Men då slipper jag plugga mer när jag kommer hem så kan jag ägna m ig åt bloggen lite mer.
Nu måste jag lägga ner för nu har min rast snart slutat.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0