Kommentarer

Jag blir så himla ledsen av alla de elaka kommentarer jag får av er läsare,men jag tror att ni bara är avundsjuka. Det brukar oftast vara så... Jag har någonting som inte ni har och det får ni leva med!
 Skaffa er ett liv och tänk inte bara på er själva! Dessutom är inte mina föräldrar inte fattiga och resan kostade otroligt mycket! Bara för att ni inte har råd att åka till Hawaii och köpa fina kläder. Ni har en klädstil och är förmodligen ute efter det modet  som är inne just nu medans jag bara slänger på mig något i det jag trivs i.
Detta skriver jag bara till de otroligt elaka personerna som bara tänker på sig själva och tror att de är bäst.

Ha de gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0